Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 6月 16, 2007

準爸媽齊齊諗諗佢(BB)!?

圖像007
今日開心可以和一班準爸媽有一個研討會,感激聽了不同BT Married Couple有分享,有D夫婦係BB比工人照顧的,有D就BB比屋企人照顧的,可以在不同情況分享故中體會,而且也有男女分開的討論,聽落原來一些準爸爸真有很多問題想一齊討論,開心係可以分享到我們的體驗之如,又可以明白多些大家的需要;感激Jonathan發起攪今次的聚會,我地BT M.Y.K.(Married Young Kids)一定支持;唯一覺得時間好像太少,希望有多些這類聚會,可以有一個平台給準爸媽分享多些。


當日也有我們BB的Slide Show - 嘻嘻!!係小弟我負責整的,你地睇我地D BB大得幾快!

2 則留言:

匿名 說...

thank a lot

匿名 說...

感激你的支持,尤期你們的經驗是最少,但你們的心最值得欣賞,這亦令我想起當初一齊做children church,Jason 再一次多謝你,及後也一值需要你們一家的支持。
jonathan