Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 6月 20, 2008

左右手

Draw Customized Symbols - ImageChef.com

昨晚全男班「甲乙丙丁」一起有查經班的時間,中間的趣事都幾得意:-

甲弟兄: 有乜野係你地結0左婚後,就放棄0左做呢?

乙弟兄: 好多喎!

丙弟兄: 我已做少了好多運動,根本無時間!

丁弟兄: 我放棄0左打機勒!以前日日都打機,可以三日唔熄機的!

眾弟兄正為他的犧性而喝采時...

丁弟兄: 嘻嘻!雖然日頭無打機,我就等老婆訓0左,先至打囉!

眾弟兄就開始起哄: 不是放棄了,只是夜一夜先打0者! 有無聽清楚問題呀! 哈哈!

其實婚姻關係已經不是著重個人的生活了,是看整體雙方的生活配合來繫系的,我常常都會覺得自己好像犧性了好多,但相反地我諗老婆都為我改變了很多,如果問邊個犧性得多的話,咁右手都唔會同左手抱怨點解我比你忙咁多! 身體就係因為有0左這隻任勞任怨的右手,生活才可以運作順暢;婚姻就好像身體一樣,互相都為對方而配合才可以美滿的相愛下去。唉!計0黎做乜野呀!一家人最緊要係開心呀嘛!

沒有留言: