Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 3月 08, 2008

發燒疑雲

DSC_9906
DSC_0050
DSC_0058
DSC_0037
DSC_9913
有時小朋友病真的無先兆,昨晚收到嬤嬤電話話樂兒寶寶個臉好紅,個身好燙,因為嬤嬤沒有探熱針,她只是單靠經驗(真厲害!!)看到寶寶臉容呆滯,就知她發燒了,就把退燒藥給寶寶吃,她睡了一回就精神好多了(真係多得嬤嬤勒!);媽媽下班立刻去接樂兒寶寶睇醫生,原來真係發燒,燒到100度,是一般性病毒感染,這次也是她第一次發燒!我因為要加班,所以盡快也要九點幾才回到家裹!(辛苦媽媽了!)
回到家用探熱針探一探寶寶,有36.5度體溫,正常體溫是37度,即是退燒了;但醫生剛剛才說有發燒,點解禁快就退呢?我和媽媽開始懷疑探熱針是否壞了,因為平時不能check探熱針有無壞,要等真係發燒才知它work唔work;我們立刻打比Doris & Cyrus問意見,終於我留夜去Cyrus處取他的探熱針試試,結果探出來都係差唔多;原來Cyrus話BB仔體溫是比大人略高,所以我們覺得樂兒寶寶頭仔熱熱是正常的;可能我和媽媽都是第一次遇到寶寶發燒,所以杯弓蛇影吧!哈哈!!(感激Cyrus寶貴意見,朋友幾緊要呢!)
大家可以放心,你地睇D相就知樂兒寶寶無乜事了!除了有鼻水和個身又D慶外,都無乜大問題,都係keep住睇溫度!希望樂兒寶寶快D好返勒!

沒有留言: