Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 3月 31, 2008

紅顏一笑

星期六帶了樂兒寶寶到影樓影相,都係第一次影,寶寶對樣樣事都很新鮮!
BABY

以下是Photos Link可以click入去看看:
http://albums.vitapixel.com.hk/200803/louie/portrait.htm

圖像014
影樓的人很友善,影相姐姐還不斷用很多方法(玩具)逗寶寶笑,你地睇佢玩得幾投入!

圖像016
樂兒媽媽都很投入地為寶寶整理服飾,連工作人員都做埋添!真係唔話得勒!

圖像018
點解樂兒寶寶身穿芭蕾舞服飾,但有拿住隻Banana呢?因為上一個做型道具太好玩新奇,一時間抽離唔到囉!

VP2_0213
這兩小時的拍照,很快就影完了,當中充滿很多笑料,就係很多唱歌時間,就連影相的哥哥姐姐唔識唱都哼著,只是博紅顏一笑,嘻嘻哈哈的渡過了愉快的中午!

沒有留言: