Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 8月 13, 2006

伙頭智多星



昨晚到了華Ming家作客,太太煮了一頓豐富的晚餐鼓勵他們,雖然不是一些很名貴的山珍海味,但過程中不停聽到很多Ming、華仔的讚賞(雖然真是好味!ahah..)。我想到現今世界,物質主意越來越強,人與人之間的關係想得到多過想付出,擁有來得太易,開始變得不大珍惜和不善於表達,慢慢開始將"在心中"或"一切盡在不言中"等等去叫自己懶去感受更多;神令我看到更多肉眼看不到的事情,感受多些關係和生命的可貴,這些是用錢買唔到的,所以也令我更感激自己是一個基督徒。

7 則留言:

Skysea 說...

好令人開心!

的確, 真正的山珍海味, 係友情, 愛同上心, 三樣一齊烹成的!

匿名 說...

h非常感激你地既付出,令到我同老公都好feel love同鼓勵,多謝你地呢段時間起我地身邊去支持我地,萬分感激!!

Jason & Karen 說...

唔駛客氣!我們也開心可以和你們一起!

匿名 說...

wah~ 食出人情味呀呢餐飯~羨慕~

匿名 說...

嘩,你們真好呢,淨係睇見張相都流晒口水...Yummy 也見到當中你們的愛,好欣賞你地

匿名 說...

好久沒試阿嫂的廚藝...看到也想吃!

匿名 說...

也很久沒有試阿嫂廚藝...好勁!要多學習!